آشیانه سارنگ مامن توست لختی بمان استراحت کن




۱۳۸۸ بهمن ۷, چهارشنبه

با وجود پایان برده داری به صورت رسمی هنوز هم عده ی زیادی در جهان با این اعتقاد صبح ها از خواب بیدار می شوند که رنگ پوست شان و یا محل تولدشان به عنوان برتری، همیشه آنها را از گروه دیگری از انسانها جدا می کند.

کم نیستند کسانی که هنوز غیر سفید پوستان را انسانهای از درجه پایین تر خوانده و اعتقاد دارند باید آنها را کشت و یا چون حیوان با آنها رفتار کرد. هرچه مذاهب تلاش می کنند این نوع نگاه را از دیده ی انسان پاک کنند اما هنوز موفق نشده اند و درست به The Blood Dropهمین خاطر است که هر ساله ده ها اجلاس و کنفرانس برای مبارزه با نژاد پرستی در جهان برگزار می شود.که بسیاری از آنها بدون نتیجه ی خاصی پایان می یابد.

تصاویری که مشاهده می کنید همه نمادهایی است که گروه های نژاد پرستی برای ابراز هویت خود از آنها استفاده می کنند.در این میان نمی شود از حضور پر رنگ ایده ها و افکار آلمان نازی که شخص هیتلر بنیانگذار آن بود چشم پوشید. می بینید که همه ی نشانه های برتری نژادی به نوعی شباهت های فراوانی با صلیب شکسته ی حکومت رایش سوم دارند.

Iron Cross Celtic Cross

اینها نمادهایی هستند از نفرت زشتی و پلیدی که باید از وجوشان نفرت داشت. احساس شرم کرد و تلاش کرد تا روزی به جهانی دست یابیم که در آن برتری انسانها بر ارزشهای وجودی آنها باشد نه به رنگ پوست محل تولد و یا حتی مذهبشان.

نوشته شده در دوشنبه هفتم اردیبهشت 1388ساعت توسط عبدالحکیم

هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر