آشیانه سارنگ مامن توست لختی بمان استراحت کن




۱۳۸۹ خرداد ۱۲, چهارشنبه

ما می توانیم


ما می توانیم به آزادی برسیم چون قدرت آن را داریم




ما مردمی عجیب و شگفتی آفرین هستیم. مردم ما همواره در بزنگاههای تاریخی ناممکن ها را ممکن کرده اند. ما مردمی آزادیخواهیم و در بین ما همواره بوده اند آزادیخواهان بزرگ و همین امروز نیز هستند اگر چه تنی چند از این شیرزنان و دلیر مردان برای رسیدن به آزادی و هموار ساختن راه آن جان خویش را فدا کردند. ندا آقا سلطان سهراب اعرابی از بدو شروع رستاخیز ملی ایرانیان و همین دو سه روز پیش شیرین علم هولی و فرزاد کمانگر و سه انسان آزاده دیگر در ادامه راه این زنان و مردان جان باختند. اینها شهیدان همیشه جاوید وطن هستند. میلیونها انسان آزاده دیگر برای ادمه این راه با هم هم پیمان شده اند. این درست که حکومت جنایتکار اسلامی تا دندان مسلح است و با تکیه بر پول نفت و سرمایه ملی که باید در خدمت آبادانی و ایجاد بسترهای شغلی بکار گرفته شود تا جامعه را از فلاکت و سیه روزی نجات دهد در راه سرکوب مردم و باج دادن به بیگانگان بهره میبرد. اما نادانی اینها تا بدان اندازه است که از تاریخ درس عبرت نگرفته اند. در بیخ گوششان صدام حسین را بیاد نمی آورند! دیکتاتورترین دیکتاتورها فرو ریختند و به زباله دان تاریخ پیوستند.

دوستان! امروز مردم دلیر کردستان نشان دادند که اعتصاب عمومی شدنی ست و رژیم هیچ سلاحی برای مقابله با آن ندارد. توانایی های ما حتی بسیار بیشتر از اینهاست. فرزندان این خاک فقط در کردستان نیستند. بلوچ های قهرمان، تهرانی های نترس، شیرازی ها، لرها، عرب های خوزستان، آذری ها و ترکمن ها. رژیم در مقابل ما هیچ چیزی به جز سلاح گرم ندارد و این سلاح گرم در مقابل اعتصاب به کار نمی آید.

ما می توانیم آزاد شویم. آنها که روبروی ما ایستاده اند از ترس به خودشان می لرزند. ما با ببری کاغذی روبرو هستیم که با یک اعتصاب عمومی و سراسری در دریای سبز امید و پیروزی غرق می شود. چیزی تا سپیده دم نمانده و همیشه تاریک ترین لحظه ی شب قبل از سپیده است. این مزدوران می خواستند با شکنجه و تجاوز و اعدام ملت آزاده و دلیر ایران را بترسانند اما هر چه زمان می گذرد در مقابل پایداری، استقامت و شجاعت این مردم بیشتر درمانده می شوند. مطمئن باشید که این ظالمان از دیدن واکنش های پی در پی مردم پریشان تر شده اند و از وحشت مثل بید بر خودشان می لرزند. ما می توانیم به آزادی برسیم چون قدرت آن را داریم. هیچوقت تا این اندازه قوی نبوده ایم. هیچ گاه مثل الان همدل و همراه و متحد نبوده ایم. امروز قدرت در کلام و عمل ما موج می زند. باید این موج را چنان گسترش دهیم که حتی دورافتاده ترین روستاها را هم در بگیرد. هیچ مزدوری در هیچ جای ایران خواب راحت ندارد. پیش به سوی اعتصاب عمومی.


هیچ نظری موجود نیست:

ارسال یک نظر