آشیانه سارنگ مامن توست لختی بمان استراحت کن




۱۳۸۹ شهریور ۲۴, چهارشنبه

کورش بسیجی کاوه چپیه بر دوش

کاوه های کشورم کو بیرق های بر افراشته شما بر گردنتون پیشبند خون وقتل وجنایت انداختن بر گردن کورش بزرگ ؟وای بر ما وای برمن قراره کاوه غذا برای ضحاک ببره خون ندا ؟مغز کمانگر؟خون جوانان مغر پلاشیده در خیابان کار کاوه بود به درگاه ضحاک کورش ؟کورش صلح گستر ؟داد گستر ؟برابر خواه بسیجی ؟مگر بر ما ایرانیان چه گذشته؟فقر هست درست بیکاری هست درست می کشند درست اما مباد بر ما مباد بر ما واگر صبوری ننگ بر من وما ما هر یک کاوه بیرق بر می افرازیم خوراک ضحاکی نخواهیم خورد مار افعی دوش عمرش کوتاه است نایب خدا بر زمین دوران سیاهی کوتاه است باز بلرزند ما حقیر نمی شویم خون کورش و کاوه تا بد در رگ های ماست در رگ من در رگ تو ما فریب این حماقت آنان را نمی خوریم وتاریخ وافتخار خود را باز می ستانیم در ماست بیدارش می کنیم نوبت جوانان ما سر یدهکه باز خوراک ضحاک پیر شوند من سکوت نمی کنم تو نیز ایرانی من آریایی من پندار نیک من گفتار نیک من کردار نیک من بیدار هستی دهان بگشای ما همه با هم هستیم

۱ نظر:

  1. کوروش را هم تازی ( عرب ) کردند این تازی پرستان ، تازی صفتان چپیه یک نماد عربی هست که امروزه اگه در جمهوری اسلامی به گردن نکشیم خائن هستیم به ایران !!!

    پاسخحذف